صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ تغییر شوکه کننده «حمیدرضا شجری» بازیگر نوروز رنگی درباره «هفت دریا» آلبوم جدید رضا یزدانی مجری مناظره‌های انتخابات در تلویزیون چه کسی خواهد بود؟ حامد بهداد داور جشنواره فیلم کوتاه عباس کیارستمی شد جوایز فستیوال «روسکایا کلاسیکا» روسیه در دستان یک گروه نمایش ایرانی اوضاع جسمی «حامیم» بعد از ۳ عمل جراحی + جزئیات زمان پخش زنده مراسم یادبود «شهدای خدمت» از شبکه دو مصطفی زمانی با «عطرآلود» به سینما‌ها می‌آید + زمان اکران هیچ آینده روشنی در انتظار شاعران نیست بازگشت «منوچهر والی زاده» دوبلور باسابقه به تلویزیون شوک بزرگ برای علاقمندان به سریال «پایتخت ۷» | بهرام افشاری حذف شد؟ درباره محمدهاشم ظریف تبریزیان، نگارگر مدفون در حرم مطهر رضوی فراخوان چهل و سومین جشنواره فیلم هفته آینده منتشر می‌شود (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) قهرمانی از جنس اجتماع | نگاهی به فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا
سرخط خبرها

«حکمرانی لاشخورها» در شبکه نمایش خانگی

  • کد خبر: ۱۹۶۵۳۳
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
«حکمرانی لاشخورها» در شبکه نمایش خانگی
سریال «حکمرانی لاشخورها» Scavengers Reign ساخته مشترک جوزف بنت و چارلز هوتنر با زیرنویس اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و این روز‌ها انیمیشن ۱۲ قسمتی «حکمرانی لاشخورها» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

انیمیشن ماجراجویانه «حکمرانی لاشخورها» یک درام علمی و تخیلی محصول ۲۰۲۳ ایالات متحده است که در رده سنی بزرگسال توسط جوزف بنت و چارلز هوتنر بر اساس فیلم کوتاه «لاشخورها» در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. فصل اول این سریال توسط کمپانی‌های Green Street Pictures, HBO Max, Titmouse و Max تولید و برای اولین بار در اکتبر ۲۰۲۳ پخش شد.
این سریال درباره بازماندگان کشتی باری بین‌ستاره‌ای آسیب‌دیده است که در وستا، سیاره‌ای بیگانه پر از گیاهان و جانوران، اما مملو از خطرات، سرگردان شده‌اند. انیمیشن «حکمرانی لاشخورها» با حضور گروهی از انیماتور‌های بین‌المللی از مکزیک، اسپانیا، پرتغال و فرانسه تولید شده است.

در این سریال ۱۲ قسمتی صداپیشگانی، چون سونیتا مانی، وونمی موساکو، باب استفنسون، آلیا شوکت، تد تراول استد و… حضور دارند.

مینی سریال «حکمرانی لاشخورها» که امتیاز ۸.۹ را در سایت IMDb به دست آورده در ۱۲ قسمت به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->